torstai 10. tammikuuta 2008

Y-kromosomin ominaisuuksia

Onpa orpo olo, kun on tehnyt kaksi päivää töitä hiki hatussa, niin sitten pitäisi taas totutella tähän lorvimiseen...kahvia ja tupakkaa menee tuplasti ja fafebookkin on varmaankin 2 päivän aikana ehtinyt tulla uusia testejä, johon voin käyttää ainakin n. tunnin. Taidanpa lähetellä tässä vielä sähköpostilla paskaa palautetta erinäisiin firmoihin, ihan vaan siksi koska vituttaa. Se on muuten aivan loistava tapa purkaa vitutustaan. Saa aukoa päätään niin paljon kuin huvittaa, vaikka ei oikeastaa olisi ees mitään valitettavaa, mutta kun oikein kovast miettii, niin kyllä sitä aina jotain löytyy..ja jos ei löydy, niin keksi!

Tulinpa muuten eilen taas siihen tulokseen, että miehillä on jokin geeni, joka saa ne laukomaan sammakoita suustansa. Sis mä en ymmärä, miten ne osaakin sen niin hyvin! Vaikka ajatus olisi ihan viattomasti ollut sanoa jotain kaunista, se tulee niiden suusta ulos ennemminkin loukkauksena, ja sit kun ne yrittää alkaa seivailee/selittää, ni ne yleensä vaan onnistuu pahentaa asioita, kuinkakohan monta kertaa mäkin olen joutunut sanomaan,"ehkä nyt ois ihan vaan parasta ettet sanois enään mitään"Oma möllini on tässä lajissa lähes maailmanmestaruus-luokkaa. Toinen juttu missä se on lähes yhtä hyvä kun minä, on näiden sarkastisien juttujen heittäminen, elinen oli taas hyvä esimerkki tästä, kun se kehaisi mun ulkonäköä, johon minä sitten syvällisten pohdintojen jälkeen vastasin, että "nauti nyt niin kauan kun voit,sillä kauneus on katoavaista", johon tää mölli sitten ominaisellaan tavalla vastasi: "mutta vain naisissa"...joo kiitti...(ja sit se sai turpaansa)
Mut mä alankin tästä nyt keksiä kaikkee törkeetä vanhus - läppää, jota mä voin sit sille mun möllille heittää kun se kouristelee viikon päästä kolmenkympin kriisissään!

Ei kommentteja: