torstai 3. tammikuuta 2008

Vaaleanpunaiset ufopöksyt

Kyllä sitä tulee hyvälle mielelle ihan näin heti aamusta, kun tulee töihin ja aloittaa ahkeran työnteön avaamalla netin ja lukemalla Hesarin uutiset!=)(Hei!, mä luen sentään uutiset!..se on sivistävää...voisin sen sijaan turruttaa aivoni pelaamalla jotain nettipelejä!....mutta se on vasta iltapäivän ohjelmassa...)Eli asiaan;
37 500 Suomalaista on tullut järkiinsä!
He ovat eronneet kirkosta. Itse erosin heti kun tajusin kuuluvani kirkkoon, mikä oli tossa viime vuonna kun, järkytyin pahanpäiväisesti kun sain veroehdotuksen kotiin..."Siis mitä helvettiä!? Kuulunko mä kirkkoon?! Ja maksanko mä siitä jotain??!!!"
Salaatti on myrkyllistä!
Nyt muutkin ovat hoganneet sen,minkä minä olen tiennyt jo vuosikausia: Salaatin syöminen tappaa! Siitä on nyt sit ihan virallisesti tutkittu. Rucolan vaarallisuudesta mainittiin vieläpä ihan erikseen...hei oikeesti!, kuka vähääkään selväjärkinen ihminen ei tajua, että se mikä maistuu ihan saatanan pahalta - ei ole myöskään syötäväksi tarkoitettu!

Aamulla sain taas lisävahvistusta teoriaani minua seuraavasta mustasta aukosta. Se ei vaan ole mahdollista että, yhdeltä ihmiseltä voi kadota/olla hukassa niin paljon tavaraa! Meinasin myöhästyä töistä, kun käytin aamulla n. 45 minuuttia ihan näiden perustavaroiden, kuten autonavaimet , huulirasva, yms etsimiseen. Joitakin tavaroita jouduin etsimään kahdesti, koska kun olin löytänyt yhden, lähdin etsimään toista, ja kun olin löytänyt sen, huomasin että se mitä olin jo löytänyt oli taas kadonnut...

Ja ihan muuten tälleen by the way... Oletteko koskaan huomanneet olevanne tilanteessa, jossa teidän pitäisi oikeesti yrittää kuunnella (ja oikeasti tajuta/rekisteröidä) mitä toinen sanoo, mutta ette vain yksinkertaisesti pysty siihen, koska toisella on jotain niin naurettavaa päällänsä, että koko keskittymiskykynne menee siihen, että yritätte pidättää nauruanne?... joo no ynnätkääpä mielessänne vakava parisuhde-keskustelu+vaaleanpunaiset, vihreillä lentävillä lautasilla-varustetut bokserit.... Oli se kyllä ihan mielissään että pyysin sitä riisuuntumaan (ei ehkä kuitenkaan siitä syystä että, en voinut lopettaa kikattamista ennen sitä....) Voitte varmaan kuvitella kuinka hyvin se keskustelu meni...
ja jos jollekkin jäi vielä epäselväksi - Ne bokserit on ihan törkeen hienot!

Ei kommentteja: