maanantai 14. tammikuuta 2008

Mihin se viikonloppu katosi...?

Huomenta, ei hyvää sellaista, sillä tänään on maanantai, ja vituttaa. Viikonloppukin tuli ja meni, tuntuu kun ei sitä olisi ollutkaan...Olen nimittäin viettänyt koko vitun viikonlopun kahlittuna hellaan ja moppiin. Synttärit on niin mukavia, varsinkin kun täyttää pyöreitä, niin pitää kutsua se koiran serkun kummin lapeslapsen kaimakin, sit istutaan pienessä kämpässä kuin sillit suolassa..ja voi kuinka kaikilla oli niiin mukavaa, voi jospa oisin saanut olla muuukaaanaaaa....

Voi elämä että voi ihminen tuntea itsensä ameebaksi... pitääköhän ne mua täällä töissä vaan niin tyhmänä, kun ne antaa mulle jatkuvasti näitä paskahommia, jotka vaativat aivan mieletöntä tarkkuutta ja älykkyyttä....(tai sit tosiaankin mä vaan oon niin tyhmä, kun en kieltäydy tekemästä niitä, mut voishan ne nyt yleisestä kohteliaisuudesta lopettaa pyytämästä...)niin varmaan...

Älkää koskaan hommatko partamonneja akvaarioonne! ne pirulaiset lisääntyy kun pahimmatkin rusakot, ja ne tuhoaa kaiken kasvustonkin yhtä tehokkaasti kun ne perkeleen pitkäkorvat. Toisekseen niitä on aivan saatanan vaikea pyhdystää(tuo ei ole kirjoitusvirhe, se on asennekysymys)varsinkin kun niitä on se miljoona. Ja kolmanneksi kukaan ei huoli niitä. olen tässä soitellut eri akvaarioliikkeisiin että haluisitteko te muutama miljoona monnia...ööö ei! ni nyt ne paskiaiset siis istuu ämpärissä saunassa kunnes joku ne suostuu ottamaan. ajattelin tänään lähteä ämpärin kanssa kiertelemään akvaarioliikkeitä, ja ihan vain ohimennen sujautan muutaman sinne niiden akvaarioihin!=) Kuinka ovelaa!

Olen löytänyt uuden ajantappo-pelin!! aivan mahtava! Bartender on pelin nimi.... ja siitäpä puheenollen taidanpa tästä lähteä pelailemaan.....
tässäpä vielä linkki jos haluatte kokeilla:
http://www.spel.ws/spelletjes/Behendigheid+spelletjes/Bartender.html

1 kommentti:

Kääpis kirjoitti...

IHAN PASKA PELI. Mä en ymmärtänyt sen ideaa, koska se äijä aina oksentaa. Eli se ei voi olla hyvä peli. KITS.