keskiviikko 16. tammikuuta 2008

Mielikuvituksettomat Tampiot

Vittu et lääkärit on tyhmiä! Tällä hetkellä mä vihaan niitä vielä enemmän kuin yleensä. Se on saatana ihan sama, minkä vaivan takii meet sinne, se on aina sama juttu: "mulla olis toi jalka ihan vitun kipee kun kaaduin eilen"..."Joo tota flunssaa on nyt liikkeellä, että kirjotetaanpa toi kolmen päivän sairasloma ja käyt sitten hakee sitä nasoliinia apteekista".... SIIS MITÄ VITTUA!!?? Ne ei koskaan kuuntele yhtään mitä sä oikeen sanot, vaan ne on jo päättäny mikä tauti sulla on ennenkuin olet astunut edes ovesta sisään. Niil on varmaan se "suuri tautikirja" siin nenän edessä ja siit ne sit arpoo, ennten tentten teelika mentten, että mikäs tauti tuolla seuraavalla potilaalla olisi.... Ja jos ne ees viitis tehä tota!, yleensä ne vaan sanoo et sulla on flunssa, kun eivät mitään muutakaan keksi, vitun mielikuvituksettomat tampiot!

Taas koettiin yksi mahtava esimerkki tästä lääkärien ilmiömäisestä ammattitaidosta ja todellisesta kiinnostuksesta potilaitaan kohtaan:
Rakas möllini kärsii sairaudesta; maagisesti yön aikana ilmestyvistä mustelmista. Eli toisin sanoen se kuorsaa niin vitun kovaa niin et mä en saa nukuttuu, ja ainoo aisia millä sen saa hiljaseks, on näyttää sille vähän kanta- ja kyynerpäätä.
Joten se päätti mennä lääkäriin tän kyseisen maagisen taudin takia(huono idea, näin jälkiviisaasti sanoen) No eka ne sanoo et sä oot ylipainonen->laihduta, sit se lekuri viitsi nostaa päätänsä ja oikeasti katsoa mun mölliä, ja huomas että ei perkele, eihän oikeen oo mitään mitä laihduttaa, no nyt kävi homma lääkärille jo todella vaikeaksi, mä voin kuvitella mikä paniikki/kaaos sen päässä vilisi kun se yritti kuumeisesti keksiä et minkä taudin se suraavaksi diagnosoi....Ja mihin se mielikuvitukseton tampio päätyi...no tietenkin, sullahan on FLUNSSA! ja sit vedetään duactia ja nasoliinia nassuun seuraavat pari viikkoo, ja kun ei sekään auta, niin mihin ne tampiot päätyy...? no viimeinen oljenkorsi, mikä niillä on: leikataan jotain pois! No mölliltä päätettiin sitten lyhentää sitä nyrkkeilysäkkiä sieltä nielusta. Vaikka niille oltiin useaan kertaan alleviivaten sanottu, että ei se mölli kuorsaa kurkusta, vaan jostain nenän suunnalta se sen äänen saa aikaan, no mutta kun ne tampiot niin hyvin aina kuuntelee, niin olisi voinut sanoa sen äänen tulevan vaikka korvasta, ei sillä olisi ollut mitään merkitystä. No eilen se sen operaation jälkeen mölli tuli kotiin ja kertoi kuinka joku opiskelija oli tämän kyseisen operaation suorittanut, sillä menestyksellä, että se lyhennys olikin vaihtunut tämän kyseisen "ruumiinosan" totaaliseen poistamiseen. Kiitti letuist.

Ja kuinka tämä epäonnistunut operaraatio vaikutti minun unenlaatuuni, ja möllin mustelmiin? Heräsin taas aamuyöstä siihen tuttuun kovaääniseen korinaan ja ajattelin, että vittu mä kohta ammun ton. Tönin muutaman kerran, niin että se taas hiljeni minuutiksi. sitten luovutin, nousin ylös ja lähdin töihin jättäen sen mekkaloimaan ja nauttimaan saikustansa. Mikä teki tämän mun vitutuksen vielä suuremmaksi, koska se sai jäädä nukkumaan. ja kun mä tuun kotiin mua vituttaa vielä enemmän koska mun pitää passata sitä koska se on kipee, ja se on mun vika, koska se teki sen vaan mun takii. (niin varmaan, sitä ittensä vaan vitutti ne mustelmat)

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

Missä sä ooooooot?! Mese kii ja ei tuu neidiltä tekstiä! Jumalauta!