perjantai 4. tammikuuta 2008

Musta aukko ja kotitonttu


No nyt on se odotetuin päivä viikosta; Perjantai! Tuo samalla niin ihana, mutta toisaalta taas niin kamala päivä. Se on ehkäpä pisin päivä koko viikosta(vahvaa kakkosijaa pitää maanantai)koska kelloon katsoo ainakin tuplasti enemmän kuin normipäivänä, ja niinkun ne sanoo; odottavan aika on pitkä....

Mutta vaikka on perjantai, oloni ei ole normaalin hilpeä. miksi?, koska se vitun minua seuraava musta aukko on oikeesti alkanu hyppiä mun silmille!! Eilen illalla käytin taas n. 30 minuuttia kännykän etsimiseen, vain huomatakseni sen olevan keittiön pöydällä! eikä siis mitenkään piilossa, vaan keskellä tyhjää keittiön pöytää! Se vitun aukko vain nielaisi sen ja jätti sitten keskelle pöytää, ihan vain oikeen hieroakseen sitä mun naamaan, se oikeesti kerjää turpaansa!(heitin muuten juuri äsken kahvit paidan hihastani sisään..ei kiva)Mutta ei siinä vielä kaikki! aamulla se paskiainen oli nielaissut huivini! ja kun olin taas tovin sitä etsinyt, päädyin johtopäätökseen, että se minun kanssa-asuja, aka mölli, on taas saatana vetäny herneenpalot nenänsä siitä että jättelen tavaroita pitkin kämppää, ja piilottanut ne. Siis ihan oikeesti, se tekee niin aina välillä. Vaikka olen moneen otteenseen sille selittänyt että se en ole minä, vaan se vitun musta aukko! (Tämä kuuluu taas samaan kategoriaan kun kotitonttu, joka hoitaa meidän taloudessamme kaikki kotityöt, kuten siivoamisen ruuanlaiton, yms. Siis minähän en tee mitään muuta kun makaan sohvalla ja lihon..niinpä niin....) Niin päätinpä sitten soittaa sille möllille töihin ja huutaa "vitun vittupää, mihin sä oot taas jemmannu mun tavarat!"...niin no, hyvää huomenta vaan sullekkin....no meni ne vittupäät väärään osoitteeseen....Ni johan se vitun aukko oli puklannu sen huivin sitten sinne mistä heti ensimmäisenä olin sitä etsinyt(turhaan), ihan vaan vittuillakseen! Tässä teille muuten hieno kuva aukosta. Katsokaa nyt, niitä on olemassa. Siitäs saitte epäilijät, et ihan vaan up yours.

On tässä päivässä sentään jotain positiivistakin, nimittäin olen "löytänyt" aivan mahtavan levyn! en tiedä oletteko koskaan kuulleet bändistä nimeltä; 45 Degree Woman , niiden uusin albumi - How To Handle The Pain on ihan törkeen hyvä! mä oon tainnu löytää uuden fanituksen kohteen.
Ja ollakseni näin valtakoneiston kengän alla räpiköivä rukka:(Kuvan lähde:http://www.magpienest.org/feathersofhope/images/2004/02/gloryhole.jpg) vittu mä vihaan lähdeviitteitä!!!

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

maanantait kans o iiiiha persiist. mut onneks näin hullulla ihmisellä on niin hyvä mielikuvitus, et aina keksii tekemistä :)