torstai 17. tammikuuta 2008

The Next Mike Tyson

Olen suorastaan hehkuvan ylpeä itsestäni! (hehkuvan ylpeä sen takia koska olen ylpeä itsestäni joka päivä koska jaksan paska-elämääni päivästä toiseen vetämättä itseäni jojoon) Sain vihdoinkin raahattua pyllyni nyrkkeily - treeneihin! Ja kaiken lisäksi vedin itseni siellä aivan piippuun asti, enkä luovuttanut heti kun tupakoitsija-keuhkoni sitä vaativat! Ja pisteen iin päälle tekee vielä se, että pidin siitä todella paljon!=) Se on mitä mahtavin agressionpurku-keino, joten suosittelen jokaiselle ketä vain vähänkin vituttaa...(kääpis ja kaikkonen, tervemenoa vaan!=D) Paikat on niin vitun jumissa että kävelen kuin 60 vuotias, mutta hyvillä mielin, koska siitä tietää tehneensä jotain! Rystyset on mustelmilla, mutta ei se mitään koska se tekee musta aika rankan olosen tapauksen! Eli yhteenvetona: olen rankka-mummo!

Möllini sai jo heti tuntea nahoissaan tän mun uuden harrastuksen pimeän-puolen, nimittäin näin jotain matsi-unta viime yönä ja muksin mölliäni unissani...sori kulti=) Noh kyllä se sitä osas jo odottaakkin, nimittäin nukkumiseni ei koskaan ole ollut sitä rauhallisinta/hiljaisinta - luokkaa...mä olen möllin mielestä uni-häröilijä, ja on sillä kuulemma ollut hauskaakin kun se on niitä mun yöllisiä tohuja seurannut ja kuunnellut=D

Kerran olen itseasiassa joutunut aikamoiseen kuseen juuri tämän yöllisen touhuiluni takia... Olin nimittäin kerran nuoruudesani järjästämässä salaa kotibileitä, kun vanhempani olivat lähdössä viikonlopuksi reissuun. Edeltävän yön vietin äitini vieressä,kun olin sinne nukahtanut ilalla tv:tä katsellessani. Tämä olisi todennäköisesti pitänyt jättää tekemättä, sillä äitini tuli aamulla ilmaisemaan huolestuneisuuttaan viikonlopun suunnitelmiani koskien...olin vähän ymmälläni kuinka perkeleessä se oli saanut siitä tietää. Onneksi en ehtinyt tuota kysyä, sillä äitini alkoi kertomaan kuinka olin unissani pompannut sängystä ylös, kailottaen kovaan ääneen kuinka täällä on ihan törkeet bileet ja kuinka me aiotaan dokata ihan vitusti! Totta kai vakuutin äitini siitä että kyseessä oli vain joku random-uni, ja niin vanhempani lähtivät ja minä järjästin bileeni....tottakai mä jäin niistä kiinni ja äitini vannoi kuuntelevansa uniani joka kerta kun ovat jonnekkin lähdössä. (alkaako tämä mun Murphy-lempinimeni tarkoitus käydä yhtään selvemmäksi?=D)

Ei kommentteja: