tiistai 15. tammikuuta 2008

murphyn laki

Olen laiska paska ja ryven morkkiksessa tällä hetkellä. Tarkoitus oli vuodenvaihteen jälkeen aloittaa uusi terveellinen elämä(joo niin just, sama homma joka vuos, ihan niinku siitä koskaan mitään tulis) Päätin nimittäin aloittaa kuntonyrkkeilyn. Menin viellä laittamaan itseni paskamaiseen asemaan (yritin siis jujuttaa itse itseäni...kohtaloikkaan seurauksin) Sillä vetäjä sattuu olemaan yksi parhaimmista ystävistäni, jolle on paha mennä sanomaan ettei päässyt kun oli vähän flunssaa(kun on juuri edellisen illan viettänyt sen kanssa dokailessa, ja vielä oikein luvannut, että kyllä mä huomen tulen treeneihin,vaikka ois minkälainen darra....) Toisaalta tämä taas todistaa sen kuinka olen itseänikin fiksumpi, koska tiesin etten kummiskaan jaksa raahata pyllyäni treeneihin, ellei joku tule lankojapitkin minua sinne raahaamaan....No jos joku viellä ihmettelee miksi siis ryven morkkiksessa, johtuu siitä että vaikka olen itseänikin fiksumpi, olen myös fiksuuttani laiskempi...eli en siis saanut raahattua pyllyäni sinne... no johan se kaveri tuli lankoja pitkin, mutta vasta treenien jälkeen, joten jouduin vannomaan (kautta kiven ja kannon, jos sanani syön,niin mörökölli minut vieköön) että keskiviikkona olen paikalla, vaikka pää kainalossa (ei ees naurata, koska mä olen niin tapaturma-altis tapaus, et en yhtään ihmettelis jos se siihen menis)

Olen saanut uuden lempinimen...: Murphy. Tämä viitaten siihen Murphyn lakiin," Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen." Joka omalla kohdalla pätee täydellisesti/jatkuvasti/ikuisesti/ koko ajan ja kaikkiin mahdollisiin asioihin...Yms, got the point?
En nyt sen enempää jaksa kyseisestä asiasta lähteä avautumaan, koska ette te kummiskaan uskoisi että jollekkin voi oikeesti käydä, niin miten mulle kävi/käy(jatkuvasti)
Noh, huumorilla voi selvitä mitä kummallisimmistakin paikoista... been there, done that=)

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

hehhehe...hyvä sä :) mä en edelleenkään voi mennä mihinkään, missä ei saa olla kynsiä. saatana.