maanantai 28. tammikuuta 2008

Ja kylläpä taas vituttaa...

Nyt on taas aihetta olla pahalla päällä:

1. Kärsin taas aivan kuningas-krapulasta sunnuntaina, jolloin olin hereillä sen n.3 tuntia, näin ollen kun yhden päivän viettää nukkuessa, on viikonloppu vähentynyt yhdellä päivällä, ja jos se ei vituta, niin ei sitten mikään.

2. Pomoni soitti minulle Sunnuntai iltana aivan änkyräkännissä, kysyen että, voisinko tuurata häntä ja olla tunnin ylitöissä maanantaina, ja mun tuskin edes tarvitsee kuvailla kuinka suuresti tämä vitutti.

3. Tänään on maanantai, ja joudun olemaan ylitöissä

4. Jouduin heti aamusta taas toteamaan kuinka jotkut ihmiset osaavat olla vitun laiskoja idiooti paskoja, joiden takia joutuu juoksemaan edestakaisin, koska ne eivät vittu viitsi vaivautua käytämään niitä saatanan herne-aivojansa.

5. Huulirasva on loppu. Olen huulirasva-addikti, joten nitkut on kovat, vituttaa.

6. Kurkku on ihan saatana kipee koska silloin kun on humalassa, sitä ei muista juuri stumpanneensa sitä röökiä, ja ajattelee, että eipä ole polttanut vähään aikaan, voispa pistää tästä röökiksi...ja aamulla kun katsoo niitä tyhjiä röökiaskeja, sitä ihmettelee kuka vittu mun röökit on vetäny!!?

Ei kommentteja: