tiistai 8. huhtikuuta 2008

Puskaradiosta päivää!

Voi jumaliste sentään, nyt tuli sekin todettua! Mä olen töissä puskaradiossa!
On se kiva kuulla tyyliin siivojalta että "ei se ole enään töissä täällä", tai että "joo, se alotti jo tossa kk sitten" siis oikeesti, mikä vittu ihmisii vaivaa!....on se niin hirveen vaikeeta ilmottaa asioista sille taholle keneltä niitä kysytään....huoh...tulipa sekin agressio purettua....

Sitten havaitsin että, olen sokea. Piti oikeen hesarista lukea päivä jäljessä että, sen tuppukylän missä asun, vanha huoltsikka on tuikattu tuleen...joo, emmä ajanu siit ohi ku joku..öö...20 kertaa, enkä huomannu mitää....Ja kyllä olen kotoisin kylästä jossa kuvattiin mainos: "en oo koskaan juonu maitoo, enkä juo!" Saa Veikkolalaiset olla ylpeitä että kylä tunnetaan siitä hajoamispisteessä/purkutuominon alaisena olevasta seon baarista...siis oikeesti...hävettää....

Ja taas jos joku pääsi huokaisemaan helpotuksesta, että "jes!, nyt se on ollut niin kauan hiljaa että, sen täytyy olla kuollut!" niin BUAHAHHHAAAAA, mä en lähde kulumallakaan!=)=) Vaan hiljaiselolleni löytyy mitä karmaisevin syy: mä olen joutunut tekemään töitä=O!!!!!

Jouduin vaihtamaan treenikassini=( Tulin jo melkein tunnetuksi siitä ihunasta punaisesta alkon muovikassistani jossa pidin treenikamojani, joku vielä ehdotti että mitäs jos käyttäisit vesipullonakin koskenkorvapulloa?, tai vähintään siideripulloa??!...
No tosiaan sain sitten hienon uuden treenikassin, joka on liian iso(alkon kassi oli just sopivan kokonen) ,Se on hankala nostaa takapenkiltä(Alkon kassin sai ihan helposti), Sen sekoittaa helposti jonkun muun kassiin, koska ne on kaikki samanlaisia(Alkon kassin kanssa tätä ongelmaa ei koskaan ollut...miksiköhän...?)
No mutta, kiitos kassista...se vaatii vain hieman totuttelua....=)

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

hahahahaha. on sulla tyttö ongelmat :)