perjantai 11. huhtikuuta 2008

Hangon keksi!

Joka kerta kun mulle sanoo "Hangon keksi" - Mä alan nauramaan, tai vähintäänkin hymyilemään. Tämä kaikki vain siitä syystä että, minulle on lapsesta asti niin opetettu. Suorastaan aivopesty, koska tämä hymyreaktio on totaalisen tahdosta riippumaton. Itseasiassa joka kerta kun edes ajattelen lausetta "Hangon keksi" minua alkaa naurattaa. Ja nyt parhaillaan kun kirjottelen tuota pirullista lausetta, niin naureskelen. Ärsyttävää.

Tätä ehdollistumistani käytetään jopa törkeästi hyväksi! Muistan lukemattomia kertoja kun möllin kanssa olen tapellut, niin sit se paskiainen päästää tuon pirun lauseen ja alan väkisinkin vähintään hymyilemään. Yritä nyt siinä sitten olla tosi vakava/Uskottava. NIIN.(<- Syyttäkää Kaikkosta, minäkin olen alkanut käyttää sitä lauseena. niin.)

Ja mistä lyödään vetoa että, nyt kun ystäväni/tuttuni lukevat tämän, niiden on pakko kokeilla sitä, ja sit ollaankin ihan hangon keksiä koko perkeleen viikko! (No miksi sitten edes postaan tämän...hmmm...jaa'a. en tiedä. NIIN.)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahhah, todellakin kokeilen!:D

Tiina kirjoitti...

Joo..tätä pitää kokeilla, kun sitä vähiten odotat ;D

Kaikkonen kirjoitti...

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Weera84&image_id=73422619&album_id=104056

Kaikkonen kirjoitti...

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Weera84&
image_id=73422619&album_id=104056


kokeillaas uueastaan :)