keskiviikko 9. huhtikuuta 2008

Facebook -Bubbles-Oikeesti - Anonymous

Siis oikeesti mun on pakko lopettaa tuolla facebookissa pöllöily!
siis ihan mielenterveydellisistä syistä.. viimeyönä näin nimittäin painajaista siitä että mun oli pakko antaa kaverin ihmissuden purra mua, koska mä olin vampyyrina purrut sen kaveria...siis oikeesti, sit viel sanoin et "älä pure hirveen kovaa..."
Jos tuollainen tukiryhmä on facebookista riippuvaisille perustettu, ..laskekaa mut mukaan...

Ja toinen tukiryhmä mihin voisin myös liittyä, on Bubbles Anonymous. Siis oikeesti, se peli koukuttaa ihan toden teolla...eilen jäin töihin, vaikka työaika oli jo päättynyt, vain siksi että saisin sen pelin pelattuu loppuun!!! oikeesti, mä tarviin apua!!!!

Ja oikeesti, mun on pakko lopettaa käyttämästä tota "OIKEESTI" jeesus sentään mä kuulostan siltä kun olisin pompannut suoraan jostain Greyn anatomiasta..."Seriously"...."Oikeesti"
...ääääääääää.....mä en voi lopettaaaaaaa!!!!!!! Oikeesti!!!

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

SERIOUSLY! Mulla on myös ongelmia joistakin sanoista kuten tuhero, niin sekä oikeesti.