maanantai 9. kesäkuuta 2008

safkaa, kuteita ja alkoholia

Nyt alkaa jo suorastaan iskeä paniikki! Provinssi se vaan lähenee ja mä en ole edelleenkään löytänyt sitä saatanan makuupussia....(no ei ihmekkään , koska en ole edes etsinyt sitä!)Vaatteita joita otan mukaan, en ole vielä ehtinyt ajatellakkaan, safkaa sain eilen kasattua kaupan säilykeosastolta jonkin verran kasaan ja alkomaholia en ole onnistunut edelleenkään ostamaan, noh toivotaan että se sutviutuu itsekseen...Joka on siis täydellistä toiveajattelua ja loppupeleissä olen siellä ilman makuupussia, mukanani purkki ananasta ja jallupullo(jonka todennäköisesti olen varastanut joltain sammuneelta juopolta...) noh, mut hauskaa siel tulee olee kummiskin!:D

Viikonloppu meni taas aikaslailla ohi. Vietin yhteensä 12 tuntia väsäillen lettejä neiti J:lle neiti A:n avustuksella....en muuten halua nähdä yhtä ainuttakaan lettiä seuraavaan kuukauteen...tai no nähdä ehkä(niist tuli ihan törkeen hienot!!:D) mutta jos pyydätte leittiä tekemään, niin tiedätte syyn miksi alan kirota hepreaksi, silmäni muuttuvat punaiseksi ja juoksen pois yhtä nopeasti kuin maantiekiitäjä...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

on ne nätit:)

sun täytyy sit vetää perseet jo ennen ku noustaan provinssiautoon, koska mä ja mun letit on siellä! kiäh!

Kaikkonen kirjoitti...

Hei neitiseni :) milloinka olet töissä klo 17 asti, jotta voin tulla moikkailee sua?!?! On ikävä

Anonyymi kirjoitti...

Kaikenlaisia kankikaikkosia, et ole lettien arvoinen. Pysy himassa!