torstai 5. kesäkuuta 2008

kaivataan jatkojohtoa....perkele...

Perkele. ei vaan voi muuta voi sanoa... Ulkona on tollanen ilma ja mä joudun kökkii täällä sisällä omassa akvaariossani(=työpisteeni)...on se niin saatanan kiva kun ihmiset kulkee tuosta ohi ja hihkuu kaunista säätä, haistakaa vittu! on se kiva että voitte siellä saatana paistatella päivää kun mä joudun istumaan täällä. perkele.niin.
Tästä syystä ajattelinkin kaivaa jostain jatkojohtoa ja liittää sen puhelimeen jonka jälkeen roudaan sen badenbadenin kera tuohon pihalle. joo, näin mä teen.

Sitten toinen perkele-aiheeni tänään on epäsuorasti kesä. eli kesän mukana tuomat sandaalit. Vittu et on jalat vähintään kuudesta paikkaa rakoilla, mutta nyt on kesä, nyt käytetään sandaaleja! perkele.

Provinssi lähenee uhkaavasti, ja mulla ei oo mitään tietoo missä mun makuupussi on...noh, siellä ollaan kummiskin niin kännissä että hyvä jos ylipäätänsä saa itsensä sinne makuupussiin...teltasta puhumattakaan...:)

Niin ja siis miten se laulu menikään..." ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku...", noh tän jälkeen vois biisin sanottaa uudelleen...
Siis oikeesti, kuinka ironista?? jos se ei ois kuollu, niin sitä varmaan hävettäis tosi paljon.