tiistai 10. helmikuuta 2009

elämääkin suurempia pohdintoja ja kaikkee mitä nyt mieleen juolahtikaan...aika jännä sana ,eikö?

eilen puuhailin kummallisia asioita( no ainakin jos joku niitä ulkopuolisena seuraili) keitin paljon vettä, vein sen pihalle, toin takaisin sisään ja kaadoin puolet kippoon jossa sen jälkeen uitin kasveja.

olen miettinyt onko parempi mennä harhaisen ihmisen hallusinaatioihin mukaan, jos siitä seuraa positiivisia asioita (sillä kustanuksella että hallut ovat tämän jälkeen entistäkin todellisempia)

huomasin olevani helposti addiktoituvaa-tyyppiä

koin pelottavan suurta iloa siitä että yksi nimeltämainitsematon nettisivusto palautui käyttöön päivän tauon jälkeen

olen nähnyt viimeaikoina erittäin agressiivisia unia ystävistäni.

Selitin siskolleni täpinöissään kuinka mun isi osaa tehä vaikka mitä!

2 viikkoa sitten olin neiti M:n kanssa ympäri kännissä edellisen illan jäljiltä klo.10 aikaan päivällä .josta seurasi päiväkävely: "hei, oikshtaan tuolta"..."pershkele, täähän kiertää" jota seurasi kännipitsa, jota seurasi krapulapäikkärit, josta seurasi purkki Ben & Jerry's jätskii:)

pohdin onko kollektiivinen uni mahdollista: erään illan päätteeksi (jolloin muuten espoossa havaittiin kolme humalaista naista juoksemassa mikro sylissä 4 aikaan aamuyöllä) heräsin sängystäni neiti J:n ja Neiti M:n kanssa. kysyin "miks mä näin unta et mä olin ruskettunu?" johon Neiti J tokaisi "aaa, siks koska mä näin unta et me oltiin kreikassa" josta seurasi syvä sanaton ymmärrys (pidätän oikeudet tähän kyseiseen lauseeseen)

huomasin juuri käyväni monologia itsekseni -> bloggaus altistaa ihmiset mielenterveydellisille häiriöille.

Ei kommentteja: