torstai 13. maaliskuuta 2008

erään illan päähänpisto

Tuossa toissa iltana kun olin menossa nukkumaan, sain päähänpiston: vois vaikka kokeilla lopettaa röökaamisen! Ja perkeles, tässä sitä lähtee jo toinen päivä käyntiin ilman tupakkaa, siis wow!, mä olen ylpeä itsestäni. 8 vuoteen en ole ollut näin kauan polttamatta.Ja tosiaan en koskaan aikaisemmin elämässäni ole edes harkinnut lopettavani, ja tässä sitä nyt vaan porskutetaan=) Ja ajatella, eilen ilalla söin palan juustoa, ja se maistui juustolta!!!!!!!! ei se koskaan aikaisemmin ole niin hyvältä maistunut!=O
Ja koko tämä ajatus lopettamisesta lähti siitä että, alkoi vaan niin perkeleesti vituttamaan treeneissä, kun ei pystynyt juoksemaan sitä 15min, ilman että ryki ainakin n. puolet keuhkoistansa pihalle.
ja asiasta kukkaruukkuun; onnistuin taas vaihteeksi toissapäivänä nolaamaan itseni julkisesti: Kävin kaupassa ja siinä samassa kun on tuo posti niin päätinpä hakea pakettini sieltä. Jono oli ainakin n. kilometrin pituinen ja tuli siinä sellanen puol tuntii jonotettuu..no, vuoroni koittaa kohta ja alan kaivamaan kännykkääni katsoakseni lähetyskoodin, luenpa siitä viestistä sitten samalla sen postitoimistonkin, ja huudan kovaan ääneen "Voi vittu!, Mähän oon väärässä paikassa!!" ja tyylikkäästi tämän jälkeen kävelen jonosta tuohtuneena pois....sain muutaman kummaksuvan katseen..oiskohan niille pitänyt spesifioida että olen siis väärässä postitoimipaikassa, enkä yleisesti vain väärässä paikassa.....Hmmmm=/

Ei kommentteja: