tiistai 11. maaliskuuta 2008

Ei, en ole kuollut....

......Vaikka on varmasti henkilöitä joille tämä tulee pettymyksenä....
Tosin tuossa kyllä vietettiin hautajaisia, mutta silloin haudattiin vain mun nuoruus....jotkut ihmiset kutsuvat tätä syntymäpäiväksi..mutta jokainen tyylillään....Tosin erittäin suuret kiitokset Mankkaan alkon myyjälle joka teki tästä kyseisestä päivästä huomattavasti aurinkoisemman=) se ei myyny mulle skumppaa!!!=)=)=)=) Olette täten korvanneet minulle aiheuttamanne mielipahan 18 vuotis syntymäpäivänäni kun tulin aivan fiiliksissä ostamaan ihka ensimmäisen kerran alkoholia(laillisesti;)) EIKÄ NE SAATANA KYSYNY NIITÄ PAPEREITA!!!! sama ilmiö tapahtui baarissa, ai että vitutti....mutta alkon kanssa ollaan tasoissa, kyseiseen baariin taidan vielä lähteä tukkanuottaisille.....
Ja ihan kun ei muuten taas vituttais homehtua täällä töissä, niin Kaikkosen paskiainen se siellä vaan makoilee rannalla kun me muut täällä raadamme perse hiessä...ja oikeasti olen tehnyt myös töitä, tosin edelleen sitä ameebanpaskaa,(kuten rakas ex-napskani sitä tykkää kutsua) mutta silti töitä...=O
Eilen päätimme ystäväni kanssa (nyrkkeilytreeneihin mennessämme)alkaa tekemään empiiristä tutkimusta siitä, vaikuttaako isku päähän miehen käytökseen, alustavaa informaatiota tästä nimittäin on....ja kummalle puolelle päätä isku saa parempaa käytöstä aikaan....kerron tutkimuksen etenemisestä, ja siitä kuinka monta pahoinpitely-syytettä olen onnistunut haalimaan kasaan....

Ei kommentteja: